15 maj 2016

#61 Mel by Melissa- tak czy nie?

Hej!
Z butami marki Mel by Melissa mam styczność od lipca 2015 roku.
Nie chodzę w balerinach bardzo często, więc stwierdziłam, że kupię sobie buty porządniejsze, wygodne.
Te cudeńka znalazłam w Hiszpanii w sklepie na promocji za 15 euro, gdzie normalnie w Polsce kosztują ponad 100 zł, a nawet więcej.


Większość balerin mnie obcierała strasznie często, nie mogłam w nich chodzić.
W tych bucikach chodziłam bardzo często z gołymi stopami w Hiszpanii, gdzie było baardzo ciepło, nie obtarły mnie wcale. Jedynie ostatnio im się zdarzyło nawalić, ale to przez moje stopy szczerze powiedziawszy :D 
Nie każdemu się one spodobają- mają swoich zwolenników, jak i przeciwników. Moim zdaniem są one jak najbardziej warte uwagi i pieniędzy.
 Dlaczego?


Przede wszystkim- te buty PACHNĄ.
Tak, pachnące buty. Niespodziewane, ale to prawda, noszę je już tyle czasu, myłam je, a one nadal mają zapach gumy balonowej. Moi wszyscy znajomi są nimi zachwyceni!
Nie są one jak każde płaskie buty- Mel by Melissa są na podbiciu, które jest cudownym wybawieniem dla naszych stóp. To są najwygodniejsze baleriny jakie kiedykolwiek miałam, serio.
Nie są one wykonane ze zwykłej gumy, ale z "Mel-flex",czyli mieszanki plastiku i kauczuku, a produkowane są w Brazylii.


NIE, nogi nie pocą się w nich jak w nie wiadomo jakim obuwiu :)
Mają inny design-można znaleźć buty takie jak moje- z wielkimi serduszkami na czubku, z kokardami, a także bez niczego. Marka ma także modele od Karla Lagerfelda.
Mel by Melissa produkuje także botki, klapki, sandały, koturny, szpilki itd.

Ostatnio zauważyłam w moim mieście na wystawie szpilki z tej kolekcji i może w pewnym czasie się na nie skuszę, bo na pewno są równie wygodne jak te !


Ich jedyną wadą jak dla mnie jest to, że ciężko jest je do końca domyć.
Może to tylko moje buty, ale wybrudziłam je gdzieś gdy w nich chodziłam i nie daję rady tego wyczyścić :)
Mimo to są one jak najbardziej warte swojej ceny i bardzo je polecam!
Jeśli macie jakieś pytania co do nich-piszcie w komentarzach lub na maila, a ja chętnie odpowiem :)




Mam nadzieję, że taka recenzja Wam się podoba i pomogłam Wam w zakupie butów :D
Iza ♥ 

  snapchat: izabela_x | instagram

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny model i super, że pachną :D
    Wyglądają na naprawdę wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buciki

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. juz od dawna chce sobie takie kupic :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne baleriny. ja sama nie mam jakoś ostatnio szczęścia do tego typu obuwia. Albo mnie obcierają, albo po przechadzce w nich stopy mnie bolą :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie brak szczęścia. Ja te uwielbiam, nogi mnie w nich nie bolą przez wysokie podbicie, a niestety przez moje płaskostopie nie każde buty są dla mnie dobre :(
      Pozdrawiam ❤️

      Usuń
  5. Cudowne buciki! :)
    Bardzo mi się spodobały! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, chciałabym się zapytać gdzie kupiłaś meliski w hiszpanii? Planuje wyjazd i przy okazji chciałabym kupić te buty ale nie wiem dokładnie gdzie. Byłabym wdzięczna za informacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Kupiłam je w sklepie Casas :) ❤️ Miłego wyjazdu!
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!