25 sie 2015

#37 Bałtyk

Hej!
Wiem, że dawno się tu nie pokazywałam, jednak jest spowodowane to brakiem czasu :(
Ostatnio odwiedziłam Trójmiasto, pierwszy raz byłam w tych miastach. Przez 4 dni nocowałam blisko Gdańska, jednak zwiedziłam także Gdynię i Sopot. Z tego ostatniego niestety nie mam żadnych zdjęć.
Polskie morze jest bardzo, bardzo zimne w porównaniu do Morza Śródziemnego, ale jest tam bardzo ładnie i polecam się tam wybrać :) 
 W Gdańsku bardzo spodobał mi się Kościół Mariacki i ulica Długa. Udało mi się także wziąć udział we wspaniałej zabawie na PGE Arenie, w Escaperoom (zamknięty pokój, szukasz wskazówek aby wyjść i masz na to godzinę). Gdynia ma piękne statki, a w Sopocie na plaży kąpałam się z glonami, czego za bardzo nie polecam :D
Poniżej wrzucam zdjęcia z wyjazdu.


Gdańsk










Gdynia











 Mam nadzieję, że post się podoba i zapraszam do komentowania oraz obserwacji :)
Iza ♥
instagram

3 komentarze:

  1. Jak tam pięknie! Ja jeszcze nigdy nie byłam w Trójmieście, ale chętnie wybrałabym się tam :)
    Kojarze z przyrody ulicę Długą z jakieś mapy, i w sumie też z chęcią zobaczyłabym ją.
    Śliczne zdjęcia! Widać, że podróż się udała.
    Pozdrawiam!

    NOWY POST Z SERII 'BACK TO SCHOOL' (OUTFIT) - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!