13 lut 2016

#50 Pierwsza rocznica z bloggerem!

Hej!
Dzisiejszy post jest wyjątkowy. 3 lutego minął dokładnie ROK od mojego pierwszego wpisu na blogu. Nigdy bym nie sądziła, że będę tutaj tak długo, bo jednak jestem osobą, która jak czegoś szybko się złapie, tak szybko się puszcza.
Nie osiągnęłam jeszcze tego, co zamierzam, lecz myślę, że przez ten rok i tak sporo udało mi się tu zdziałać !

OSIĄGNIĘCIA :





A do tego 50 postów tematycznych i kilka informacyjnych!



Chciałabym Wam bardzo podziękować za ten (ponad) rok na moim blogu, życzcie mi więcej sukcesów i wytrwałości w pisaniu. Nie mogę się doczekać kolejnych kilkucyfrowych liczb :) 

P.S. Nie farbowałam włosów, jedynie ostatnio ścięłam :) nadal są kręcone :(


Iza ♥

8 komentarzy:

  1. Gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje kochana! Oby było tutaj jeszcze więcej ludzi nich dotychczas! :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję osiągnięć :)
    Zapraszam byc-twoim-marzeniem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak trzymać! Powodzenia miśku :*

    ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo gratulacje wielkie ! ;) W moje urodzinki miałaś też swoje święto ! Widać że wkładasz w to całe swoje serce ! :)
    Pozdrawiam !
    http://swiatkobietyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!