25 maj 2016

#62 Powspominajmy: Zakopane 2014

Hej!



W dzisiejszym poście powspominam sobie trochę moją ostatnią wycieczkę klasową z gimnazjum :)
Było to w czerwcu 2014, miałam wtedy 16 lat.
Chodziłam do 3 gimnazjum i jak widać, wyglądałam odrobinę inaczej :D

Bardzo dobrze wspominam tą wycieczkę-była świetna atmosfera, ładna pogoda, a co najważniejsze- Zakopane jest piękne i miałam czym nacieszyć oczy :)

Jeju, ale miałam długie włosy! Teraz wyglądają zupełnie inaczej, gdy je ścięłam (jakoś ponad 10 cm).
Są gładsze, miękkie i zdrowe :) Myślę, że pojawi się o nich osobny post.

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, jednak pierwsze były robione starym aparatem, a końcowe- iPhonem 4s, który wtedy miałam.

Chętnie wrócę nad Morskie Oko jeszcze raz  ♥













Mam nadzieję, że taka forma moich wspomnień Wam przypadła do gustu :)
Polecam wybrać się nad Morskie Oko! Piękne miejsce.

Iza
 >instagram< |  >facebook< | snapchat: > @izabela_x <

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!