1 sie 2016

#65 • Sposoby na nudne wakacje •

Hej !


Każdy z nas mówi "tych wakacji nie zmarnuję siedząc w domu", a później i tak to robi....

Nie uwierzę, gdy ktoś mi powie, że podczas wakacji NIGDY nie miał sytuacji, w której nie miał co robić.
Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić kilka moich pomysłów, może dość banalnych, ale przydatnych, które możecie wykorzystać podczas kryzysu wakacyjnego!
U mnie się sprawdzają :)



1. Wybierz się na zdjęcia- zdjęcia są zawsze dobrą opcją. Możesz iść ze znajomymi, przyjaciółką, lub idź samotnie, robiąc piękne zdjęcia przyrodzie i zwierzętom. 
Jak dla mnie jest to świetna forma spędzania wolnego czasu, a zdjęcia można potem wyorzystać wywołując je lub, tak jak ja, dodając na bloga!



2.  Uprawiaj sport- wyjdź na spacer, pobiegać, na rower, rolki, na basen. Jest tak dużo opcji, że na pewno znajdziesz coś dla siebie! Weź ze sobą psa, a będzie to korzystne dla Ciebie i dla niego :)
Ja codziennie jeżdżę na rowerze, a obok siebie mam moją kudłatą przyjaciółkę. 
Możesz równie dobrze wyjść do ogódka i ćwiczyć, skakać na skakance. Każda forma sportu jest dobra dla zdrowia ! 



4. Przeczytaj książkę- wybierz jaką chcesz. Fantasy, romans, thriller, dramat. Do wyboru do koloru, a książki bardzo poszerzają nasze słownictwo i wyobraźnię.
Ja ostatnio przeczytałam Papierowe Miasta i Fangirl, obie książki serdecznie polecam :) 
Równie dobrze można obejrzeć film lub serial. Tutaj mogę polecić Najdłuższą Podróż i Plotkarę.


5. Wypróbuj DIY i zmień swój pokój- jak dla mnie świetnie, bo uwielbiam oglądać na youtube wszelkiego rodzaju DIY i zmieniać wygląd mojego pokoju.
Nie jest to proste, bo mam u siebie także rzeczy młodszego brata ale warto próbować!




6. Posprzątaj- może nie brzmi to zachęcająco, ale uwierzcie mi-w czystym pokoju od razu lepiej się pracuje, siedzi, rozmawia. 
Nie każdy to lubi, no ale wiecie sami jak jest, czasem trzeba sobie przypomnieć co się ma w szafie!


7. Zrób coś szalonego- pokaż, na co Cię stać. Dasz radę pokonać swoje lęki?
Wyjedź ze znajomymi/drugą połówką pod namioty, wybierz się w miejsca, w których nigdy nie byłeś. Przeżyj na tych wakacjach przygodę swojego życia!
Zaszalej! Wybierz się na koncerty, imprezę, spotykajcie się i bawcie.



Miłych wakacji ! ♥

czapka: prezent na 18 | bluza: cropp | spodenki: zalando/ONLY | buty: sizeer/Birkenstock 

SOCIAL MEDIA: facebook | instagram | snapchat: izabela_x

2 komentarze:

  1. Sposoby są super, na pewno je wykorzystam.Chociaż staram się aby by się nie nudziło wociasz czasami leże bez czynnie.
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba nie ma osoby, która nie miałaby podczas wakacji takiego leniwego dnia :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!