27 mar 2015

#16 TAG: Moje blogowe sekrety

Hej!
Teraz, gdy to czytacie jestem na Spotkaniu Młodych Archidiecezji Przemyskiej, a post przygotowałam szybciej. Pomyślałam, że zrobię kolejny tag, ponieważ jest on dość ciekawy i o tematyce blogowej :D
Zaczynamy !


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?

* Bloga prowadzę od 3 lutego 2015 roku, a posty są publikowane 2 razy w tygodniu, czasem jednak zdarzy mi się opuścić trochę z różnych względów. Uważam, że jest to zrozumiałe :D



2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?

* Hmm, w sumie to nigdy nie liczyłam ile razy dziennie ale często :D Patrzę na wyświetlenia, komentarze. Ciągle patrzę o ile się powiększyła ich liczba!:) Czy w pierwszej kolejności....wydaje mi się, że najpierw sprawdzam facebook'a i instagram, a potem bloga :)


3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

* No cóż, moi znajomi wiedzą jak najbardziej, nawet z tego co wiem to czytają mojego bloga :) Ale rodzina nie wie, w sumie nie miałam okazji żeby powiedzieć o tym najbliższym, nie czuję takiej potrzeby, tym bardziej, że blog nie jest jeszcze tak mega rozwinięty jak bym chciała :) Myślę, że w najbliższym czasie się dowiedzą.


4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek? 

* Najbardziej interesują mnie posty lifestylowe, recenzje różnych produktów, porady. Przeważnie coś, o czym sama piszę :) No i oczywiście muszą być szczere. Nienawidzę też jak ktoś robi błędy ortograficzne, kłuje mnie to w oczy.. *humanistka*


5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?

* Oczywiście. Zazdrość jest normalna jeśli chodzi o blogowanie, przynajmniej według mnie. Zazdroszczę im czytelników, tego, jak ich blog się rozwija. Wychodzi mi to na dobre, bo wtedy staram się dążyć coraz mocniej również do tego samego :)


6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzjować na swoim blogu?

* Nie zdarzyło mi się, ponieważ na moim blogu jeszcze taka recenzja się nie pojawiła :)


7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy? 

* Zacznijmy od tego, że dopiero zaczynam wchodzić w świat kosmetyków i malowania się. Nie maluję się mocno i często, a dzięki blogom/vlogom urodowym wiele się o tym dowiedziałam. Dzięki blogom urodowym kupuję czasem pewien produkt aby zobaczyć czy na mnie zadziała, myślę, że nie wydaję więcej pieniędzy, ponieważ kosmetyków często nie kupuję :)


8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

* Bardziej się rozwijam pod względem słownictwa, pisania. Robię to, co lubię, czyli piszę do ludzi, miło spędzam czas robiąc to :)


9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

* Z życia :)


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?

* W przeszłości na innym blogu miałam, na tym raz zdarzyło mi się w siebie zwątpić ale nie chciałam usunąć :) JESZCZE


dodatkowe: 11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

* Przede wszystkim styl pisania. Nienawidzę gdy ktoś powtarza co chwilę słowa, ja sama staram się nad tym panować i dokładnie sprawdzam czy tego nie zrobiłam. Masakra :c



Mam nadzieję, że post Wam się spodoba :) Miłego wieczoru !
Iza ♥

P.S. Jeśli chcecie widzieć co się u mnie dzieje na bieżąco-dodawajcie mnie na snapie: izabela_x
Mam udostępnione My Story :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!