16 maj 2015

#26 Noc Muzeów 2015


Hej!
Dzisiaj pojawiam się z notką z Nocy Muzeów w Jarosławiu. Wybrałam się tam z rodzicami i bratem, ponieważ mój tato interesuje się dość historią i stwierdziliśmy, że spędzimy razem miły wieczór. Nie przepadam za muzeami i tego typu rzeczami, ponieważ po prostu mnie to nudzi. Dzisiaj jednak podobało mi się i stwierdzam, że było bardzo fajnie. Nie było to takie nudne (mimo, że muzeum w tym mieście odwiedziłam 4 raz), były atrakcje dla dzieci i wata cukrowa!♥  
 Do tego zrobiłam dla Was parę zdjęć, które możecie obejrzeć na dole :)














Mam nadzieję, że zdjęcia z dzisiejszego dnia Wam się spodobały i liczę na duże zainteresowanie postem!
Miłej nocy, Iza ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!