26 kwi 2016

#59 ♥ Inspiracje z tumblr kwiecień ♥ ćwiczenia, tapety

Hej!
Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić zdjęcia, które inspirują mnie do działania, ćwiczeń,a także te, które idealnie nadają się na tapety na nasze telefony!
Wiem, że podobają Wam się takie posty, więc jeśli macie ochotę-zapraszam :)

Wpadajcie także na mojego tumblr'a, z którego wybrałam najlepsze zdjęcia :) Jeśli macie tam konto zapraszam do obserwacji, często rebloguję.





































Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają :)

social media: facebook | snapchat: izabela_x | ask | instagram

Iza :)

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, uwielbiam takie :)


    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj, odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. inspiracje w moim stylu :)
    w wolnym czasie zapraszam do siebie na ulubieńców kwietnia:) www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!