21 sie 2016

#66 Bieszczady 2016-czy warto je odwiedzić?



Hej !

W  Bieszczadach jestem bardzo często. Odwiedzam to miejsce od najmłodszych lat.
Można powiedzieć, że jest to pewna część mojego życia.
Mam tam rodzinę, przez co mogę sobie pozwolić na częstsze wyjazdy. Jednak nie o tym mowa.

Podkarpacie ma tak piękne góry w swojej ofercie, a tak mało ludzi to docenia.
Ciągle narzekają, jak to w naszym województwie jest źle, że nic tu nie ma, ogólnie Polska to taki brzydki kraj.

"Cudze chwalicie, swego nie znacie".



Według mnie Bieszczady powinien zobaczyć KAŻDY.
Jeziorka Duszatyńskie, które odwiedził Jan Paweł II są cudownym miejscem do zobaczenia.
Byłam ostatnio po raz pierwszy i powiem szczerze, że opłacało się tam wychodzić.
Te góry mają w sobie to coś :)

Dla takich widoków można wiele poświęcić
Poza tym, ruch to samo zdrowie, więc chodzić po górach można :)















Jestem, byłam i zawsze będę oczarowana pięknem tego miejsca.
Polecam każdemu wybrać się tam, a najbardziej jesienią lub zimą. Piękne widoki!

Miłego dnia :) Iza

1 komentarz:

  1. W tym roku mieliśmy w planach Bieszczady ale niestety chyba wielu miało podobne i miejsc noclegowych brakło dla nas. Za rok będziemy bo uwielbiam dzikość Bieszczad

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!