26 mar 2015

#15 Co się dzieje?

Hej !
Na początku tego postu chciałabym Was przeprosić za to, że piątkowy i środowy post się nie pojawiły. Zaraz wyjaśnię dlaczego tak było, a teraz zapraszam do lektury!
Ostatnimi dniami całkowicie poczułam wiosnę! 20 stopni, no lepiej być chyba nie może :) Wszystko zapowiadało się pięknie, do wczoraj...właśnie dlatego nie zdążyłam dodać postu.
Jak wiecie, lub nie-Zayn Malik odszedł z One Direction. Jeśli przeczytaliście ostatni post wiecie, że jestem Directionerką...nawet nie wyobrażacie sobie jak ciężko mi teraz. To, że więcej nie zobaczę go na żywo jest okropne. Możecie tego nie zrozumieć ale oni tak wiele dla mnie znaczą, że odejście jednego z nich jest czymś okropnym, bardzo to przeżywam. Miałam dodawać post ale głowa bolała mnie od płaczu i zasnęłam. Jeśli czyta to jakaś fanka-trzymaj się ♥
Mniejsza o to, teraz przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy :>
Porobiłam w piękny, słoneczny, gorący dzień parę (chyba) ładnych zdjęć, sami oceńcie. Wkleję je Wam na dole.
Byłam w kawiarni z chłopakiem na lodach. Moje pierwsze lody w tym roku! Ryzykowałam anginą ale czego się nie robi dla smerfowych lodów :D
Uwielbiam taką pogodę-ciepło, słońce i można się lekko ubrać. Jutro (piątek) jadę na SMAP, ale dzisiaj przygotuję dla Was post na jutro i postaram się żeby się pojawił!
Pewnie po powrocie napiszę Wam sprawozdanie o tym jak było :) Jak znowu będzie ładna pogoda to poproszę kogoś o jakąś mini-sesję na bloga i zobaczycie wiosenne wydanie Izy! Haha :D
No i dzisiaj jest ważna dla mnie data! 7 cudownych miesięcy !♥



 Polecam!



Dzisiejsze piękne niebo



Kocurek Czesio :*



Życzę Wam miłego wieczoru i mam nadzieję, że wybaczacie mi moje niedociągnięcia!
Iza ♥

3 komentarze:

  1. Post bardzo ciekawy :)
    Moja przyjaciółka jest Directioner i też to przeżywa, więc trzymaj się!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :) Obserwuje :)
    zapraszam w wolnej chwili ;)

    http://victoriablog63.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo cieszę się z nadejścia wiosny. Smerfowe lody wyglądają przepysznie :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!