8 kwi 2015

#19 Święta,święta i po świętach

Hej!
Jak spędziliście czas świąt? Mam nadzieję,że minął on Wam równie dobrze jak mi. Oczywiście jednym z wielu plusów świąt jest to,że po nich w lodówce zostaje mnóstwo placków i sałatek. Chyba nie jestem jedyną osobą,która tak kocha jedzenie! Wielkanoc spędzona w rodzinnej atmosferze jest bardzo ważna. Nie jest to zwykły czas,więc powinno się go spędzać z osobami,które kochamy,prawda?
A co było w lany poniedziałek? JEDNA WIELKA MASAKRA. Obudził mnie chlust wody,który zafundował mi mój kochany tato z bratem,a potem zostałam znowu brutalnie oblana przez mojego chłopaka...jak ja to kocham haha
Szkoda,że przerwa świąteczna tak krótko trwa :( Najgorszy jest powrót do szarej rzeczywistości. Po tych 6 dniach wstawania o 10-11 nagle trzeba wstać o 6/7.....to jest okropne,nie polecam. Na szczęście pocieszenie znajdujemy w fakcie,że już niedługo wakacje! Nasze najlepsze,upragnione i kochane wakacje.
W ostatnim czasie dość sporo będzie się u mnie działo. Przygotujcie się na dużą dawkę zdjęć,ponieważ we wtorek jadę do Krakowa,następnie w Bieszczady,a później szykuje się wesele! Postaram się jak najlepiej Wam to wszystko opisać :D Niżej macie trochę moich selfies z Wielkanocy :)


*z góry przepraszam za jakość zdjęć,jednak kamerka z przodu nie jest najlepszej jakości








social medias:  ask   instagram

Dobrej nocy! Iza ♥

2 komentarze:

  1. Święta minęły mi bardzo szybko. Ja w całości spędziłam je z moim chłopakiem. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!