22 kwi 2015

#22 Bieszczady





Hej !
Ostatnio razem z moimi rodzicami, bratem i chłopakiem wybraliśmy się w Bieszczady. Mój tato miał pewne spotkanie/zlot, a przy okazji odwiedziliśmy siostrę mojego dziadzia. 
Bieszczady są piękne. Mam tutaj trochę rodziny od strony babci, a mój dziadzio stąd pochodził, więc od jego strony też sporo rodziny tutaj mam. Dziadzio niestety już nie żyje, lecz rodzinę oczywiście ciągle odwiedzamy :)
Pogoda w pierwszy dzień była okropna. Zawsze jadąc w Bieszczady musi złapać nas deszcz...tak było też tym razem. W drugi dzień byłam tak ucieszona, gdy zobaczyłam chwilowe słońce na niebie. Niestety, to uczucie szybko zniknęło, a dlaczego-popatrzcie sami.




Taki piękny śnieg nas tu zastał :) To było okropne! Nawet nie wyobrażacie sobie jakie to było uczucie.
Co tu więcej mówić, czas spędziłam tak jak zawsze w tym miejscu-spacerowanie, odpoczywanie. Jedyna inna sytuacja była taka, że pokazywałam okolicę chłopakowi. Nic dodać, nic ująć, świetny weekend.
Polecam Bieszczady ! 




Uwielbiam przyjeżdżać w to miejsce :)
Jeśli nigdy tu nie byliście-żałujcie!

Miłej nocy, Iza :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!