29 kwi 2015

#23 TAG: 50+1 faktów o mnie

Hej !
Dzisiaj pojawia się kolejny tag, a już niebawem post z wesela :D Zdjęcia, opis itp :)
Mam nadzieję, że tag się spodoba.

1. Na 2 imię mam Anna.

2. Na 3 Zuza :)

3. Urodziłam się w Barcelonie.

4. Chodzę do 1 liceum na profil europejsko-językowy

5. Mam brata młodszego o 8 lat :)

6. Jestem wierząca

7. Mam być chrzestną mojej kuzynki z Hiszpanii.

8. Mam chłopaka

9. Byłam na koncercie One Direction

10. Spełniłam większość moich marzeń

11. Uwielbiam kawę z dużą ilością mleka

12. Jak herbata to zwykła z cytryną ♥

13. W 5 klasie miałam włosy do ramion

14. Jestem Directioner od ponad 3 lat

15. Mam cudownych przyjaciół :")

16. Nie uczę się dobrze, raczej średnio

17. Mam ogromne problemy z matematyką

18. Miałam wspaniałe dzieciństwo

19. Kiedyś mówiłam, że jestem pół-hiszpanką, pół-polką

20. Uwielbiałam bawić się lalkami

21. Dzielę pokój z bratem

22. Uwielbiam język angielski :)

23. Nie jestem stworzona do sportów związanych z piłką

24. Jeżdżę konno i gram na gitarze

25. Mieszkam z babcią, rodzicami i bratem

26. Mam czarnego kota o imieniu Czesiek

27. Mój ukochany piesek został uspany 2 lata temu :'(

28. Chciałabym mieć chomika

29. Jak byłam mała miałam królika, którego mój brat nosił za uszy

30. Mamy gospodarstwo (kury, wcześniej króliki)

31. Mieszkam na wsi

32. W Barcelonie mieszkałam do 1 roku życia

33. W przyszłości na ok. 80% nie zostanę w Polsce, 20% zależy od mojego chłopaka :c

34. Jestem uzależniona od telefonu i internetu

35. Zawsze przed spaniem rozmawiam z moim skarbem, nawet jeśli w dzień długo się widzieliśmy

36. Jestem bardzo, bardzo nerwową osobą

37. Uczę się francuskiego, znam mniej więcej podstawy hiszpańskiego, niemieckiego uczyłam się od 4 klasy podstawówki, a po angielsku się na spokojnie dogadam.

38. Nie lubię chodzić późno spać, bo rano wstaję nieprzytomna

39. W podstawówce pisałam piosenki i wiersze

40. Zawsze brałam udział w konkursach ortograficznych, recytatorskich itp.

41. Potrafię czytać płynnie od 5 roku życia

42. Mieszkam naprzeciw szkoły (podstawówka,gimnazjum), do której chodziłam

43. Mój dziadzio zmarł tragicznie na drodze obok mojego domu prawie 7 lat temu...

44. Wszystkie zdjęcia na bloga robię telefonem (iphone 4s)

45. Za rok mam osiemnastkę :D

46. Marzę o wyjeździe do UK, zwiedzeniu Londynu i studiowaniu na UJ lub gdzie indziej w Krakowie :)

47. Ludzie uważają, że mam hiszpańską urodę

48. Pierwszy raz do Hiszpanii poleciałam w 6 klasie

49. Uwielbiam pisać i mówić do ludzi, jednak w rzeczywistości, gdy przychodzi poznać się z kimś nowym jestem bardzo wstydliwa (na początku) i ZAWSZE gdy się trochę zawstydzę robię się cała czerwona...

50. Nie maluję się prawie wcale :)

51. Mam obsesję na punkcie butów i włosów :D


Jeśli chcecie wiedzieć więcej możecie śmiało pisać w komentarzach, a ja na nie odpowiem ;)

Dobranoc ! Iza ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!