19 cze 2016

#63 SUMMER OOTD + Luna ♥

Hej !


W końcu na moim blogu pojawia się post!
*owacje na stojąco*
Tak, wiem, nawaliłam. Co poradzę na to, że bardzo dużo się działo, a bardzo mało było czasu na zdjęcia? :(

W końcu przyszło lato, wysokie temperatury.
Wyciągnęłam z szafy wyczekiwane przeze mnie spodenki, zwiewne bluzki, przewiewne ubrania. Jeszcze tydzień i wakacje!
A po wakacjach przygotowania do matury....świetnie :(

................................................................................................................................................

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać moje świetne zdjęcia, przy których pomogła mi moja nowa przyjaciółka- Luna.

Luna jest to piesek rasy owczarek belgijski malinois. Dostałam ją po wielu latach proszenia rodziców o pieska, nie sądziłam, że w końcu się uda!
Do tego, jest to najmądrzejsza suczka jaką kiedykolwiek widziałam!

Są to psy obronne, więc po szkoleniu nie będę bała się wyjść z nią na spacer nocą :D

Nie ma co się rozpisywać, wystarczy, że obejrzycie zdjęcia i od razu się w niej zakochacie!





























shoes: zalando | crop top: babcia :) | shorts: DIY | watch: casio


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał ! Jeśli tak, pojawi się takich więcej :)
Iza ♥ 

4 komentarze:

  1. Luna jest taka urocza! Ja od wielu lat proszę o chociażby chomika, ale nie potrafię mojej mamy przekonać. :D Świetne zdjęcia! Widzę, że Twoja babcia ma ogromny talent. ;)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, słodka psinka :) Miłych wakacji!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!