14 lip 2016

#64 Tumblr inspiracje i moje ulubione zdjęcia ♥

Hej !
Dzisiaj kolejny post z serii tumblrowych inspiracji :)
Uwielbiam te minimalistyczne, wakacyjne zdjęcia, które sprawiają, że mam lepszy dzień.
Czy Wy też lubicie cieszyć oko takimi pięknymi obrazkami?

W najbliższym czasie mam zamiar przygotować dla Was 2 haule, a także post wakacyjny ze zdjęciami. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z moim planem :)
Jestem dzisiaj w bardzo dobrym nastroju, bo wczoraj po 39 dniach nieobecności wrócił do mnie mój ukochany chłopak, dlatego też zabrałam się za napisanie tej notki ♥
Wieczorem idę jeszcze na paznokcie do koleżanki, a w sobotę mamy wesele, nie mogę się doczekać tej cudownej zabawy !
A jak Wam mijają wakacje?




               
























YOU CAN FIND ME ON :  tumblr | facebook | instagram | ask.fm | snapchat:izabela_x

Miłego dnia! Iza :)

2 komentarze:

  1. Ojej cudne obrazki :)
    Mega inspirujące.
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!
    Uwielbiam Tumblr;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!