3 lut 2015

Pierwszy post, czyli o co tutaj chodzi?

Hej wszystkim osobom, które właśnie to czytają!Sama zastanawiam się nad tym, co ja tutaj w ogóle robię...no ale cóż, raz się żyje! Założyłam tego bloga, ponieważ mam ferie i strasznie się nudzę. W każdym razie od dawna chciałam zacząć blogować ale nie miałam na to odwagi. 
PRZYSZEDŁ CZAS NA PRZEZWYCIĘŻENIE WSTYDU! *brawa*
Kiedyś prowadziłam bloga z opowiadaniami o One Direction. Teraz, gdy wchodzę na niego to tarzam się po podłodze ze śmiechu, really :( 

Może opowiem Wam trochę o tym, co będzie na tym blogu i o sobie. 
Na blogu będę pisać ogólnie o życiu, o moim życiu, o wszystkim. O wszystkim i o niczym. Jeśli wgl będzie mnie ktoś czytał to zostanę tutaj na długi czas, będą jakieś porady, zdjęcia, recenzje itp. więc jeśli lubicie blogi tego typu-zapraszam serdecznie :)
Mam na imię Izabela i mam (prawie) 17 lat. Chodzę do liceum ogólnokształcącego na profil europejsko-językowy, czyli typowy humanista. Moją pasją jest jazda konna, lubię pisać, grać na gitarze, a ostatnio wzięłam się też za sporty typu bieganie. Od 3 lat słucham 1D i jestem Directioner (właśnie teraz ze względu na to, że ich nie lubisz wychodzisz z mojego bloga). Nie ograniczam się jednak do jednego gatunku muzyki i jednego zespołu :) Lubię też posłuchać czegoś mocniejszego. Więcej o mnie dowiecie się...może kiedyś :)

Mam nadzieję, że nie zanudzę nikogo tymi wypocinami i będzie wszystko tak, jak sobie wymarzyłam :D 
Do kolejnego postu 
Iza ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!