2 lis 2015

#41 Jesienne dni

Hej!:)
Na samym początku chciałabym wyjaśnić moją nieobecność na blogu. 
Jest ona spowodowana nawałem nauki oraz brakiem czasu. Tak, wiem, to nie jest wytłumaczenie, ale po prostu muszę się jeszcze trochę przyzwyczaić do drugiej zmiany w mojej szkole.
Oto jak teraz wygląda mój plan lekcji. Widzicie te godziny? To nie jest łatwe, ale podoba mi się. Można się wyspać, jednak jest problem z nauką :< ostatnio nie mam wcale motywacji do tego. A przydałaby się, bo jednak to 2 klasa. Znacie jakieś sposoby na zmotywowanie się do nauki?





Ostatnio poprosiłam mojego chłopaka, żeby zrobił mi parę zdjęć. Dobre ujęcie było tylko jedno, bo jednak nie zawsze ma się dobry dzień do pozowania, prawda?
Niedawno wybrałam się z nim na małe zakupy do Rzeszowa, bo byłam w potrzebie posiadania zimowej, ciepłej kurtki. Bardzo polecam tą, którą kupiłam i jest pokazana na zdjęciu. Bardzo ciepła, miła, dobrze się ją nosi. No i nie jest bardzo droga!
Co jeszcze z nowości u mnie?
Zakupiłam nowy telefon- iPhone 5s, co mogliście zobaczyć na moim instagramie. Dlaczego ? A dlatego, że mój iPhone 4s zakończył swoją działalność w moim życiu poprzez niefortunny upadek w szkole i odpięcie się taśmy pod wyświetlaczem. Miałabym go do dnia dzisiejszego, gdyby nie to, że w dziale reklamacji uznali, że nie da się tego naprawić. Oczywiście wyszło to na moją korzyść, ponieważ dostałam zwrot pieniędzy i mogłam sobie pozwolić na nowy telefon. Używam go już prawie miesiąc i jestem bardzo zadowolona, polecam!

Posty postaram się wrzucać regularnie, w weekendy. Trzymajcie kciuki żebym w końcu się wzięła do roboty :') 

Kurtka- pull&bear, 199 zł
szal- sinsay, 49,99 zł







Miłego dnia!
Iza

2 komentarze:

  1. Oj rzeczywiście z tym planem lekcji ciężko.. Ładne zdjęcia :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła w tym roku to dla mnie masakra, do tej pory nie potrafię się przyzwyczaić.
    Zapraszam do mnie i proszę o klikanie w linki Romwe! :)*TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!