9 lis 2015

#42 Ulubieńcy października ♥

Hej!
Dawno dodawałam post z tej serii, więc postanowiłam zrobić to dzisiaj. 
Myślę, że moja opinia na temat niektórych produktów pomoże Wam w różnych wyborach;)
Miłego czytania:)



1. Moim najważniejszym ulubieńcem jest nowy telefon, który musiałam zakupić ze względu na to, że poprzedni się zepsuł. Jestem z niego bardzo zadowolona i każdemu, kto lubi szybkie telefony z dobrym aparatem, polecam. Jest to iPhone 5s, 32 GB w kolorze Space Grey.
koszt: 2399 zł, media expert


2. Aplikacja, którą bardzo lubię jest Timetable. Jest to po prostu plan lekcji w naszym telefonie. Nie muszę robić zdjęć planu i szukać wszystkiego, ponieważ to, co potrzebuję znajduje się w tym. Działa bardzo fajnie, a co jest w niej ułatwieniem-pokazuje nam, jaką lekcję i w jakiej sali mamy następną.
bezpłatna


3. Kosmetycznym ulubieńcem jest kredka do ust z Golden Rose, numerek 13. Jest to piękny odcień różowego, nie za mocny, pasuje do szkoły i na każdą inną okazję. Kredka jest w cudownej konsystencji, nakłada się bardzo dobrze i długo się utrzymuje. Jedynym problemem dla mnie jest temperowanie jej. 
koszt: ok 13 zł, drogieria 


4. Perfuma Calvin Klein in2U ma cudowny, kobiecy, lekki zapach. Musicie ją powąchać, jest nieziemska ;) Dostałam ją w lipcu jako prezent i jestem z niej bardzo zadowolona. Możecie znaleźć ją w Rossmanie.


5. Gumki invisibobble przypadną do gustu większości dziewczyn. Utrzymują świetnie włosy, nie wyrywają i nie plączą ich. W opakowaniu znajdziecie 3 gumki, jest świetny wybór kolorów. Po prostu idealne! 
koszt: 13 zł, wispol


6. Uwielbiam palić świeczki zapachowe. Ta jest najlepsza, jaką kiedykolwiek miałam. Kupiłam ją w Ikei w Gdańsku, gdy byłam na wakacjach. Ma zapach truskawkowy i jest cudowna! Dość intensywnie pachnie jak na swoją cenę.
koszt: ok. 5 zł, Ikea


7. Od zeszłych Mikołajek nie rozstaję się z moim zegarkiem. Mimo, że ciągle patrzę w telefon, to zegarek nie dość, że pięknie wygląda, to jeszcze jest wygodniejszy do sprawdzania godziny.
koszt: 120 zł,Casio


8. Te słuchawki są świetne. Bardzo dobrze w nich wszystko słychać, są wygodne, po prostu je uwielbiam i cieszę się, że udało mi się na nie trafić! Niestety, teraz ich pewnie już nie znajdziecie tam gdzie ja za tą cenę, jednak w innych sklepach będą.
koszt: 39,99 zł, Biedronka


9. Najlepsze botki na świecie. Wyglądają jak do jazdy konnej, są wygodne, nie obcierają, świetnie prezentują się na nodze i pasują do każdej stylizacji.
koszt: 119,99 zł, CCC


10. Moje ukochane dresy. Wielkie, wygodne, najlepsze do chodzenia po domu. Co tu dużo mówić, po prostu ulubieniec.
koszt: ok 4zł, szmateks



Tu mnie znajdziesz: instagram | snapchat: izabela_x 

Iza ♥

1 komentarz:

  1. Polcam program Schedule podobny do Timbetable :D + swietny post ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, bardzo mnie to motywuje!